2009. június 7., vasárnap

Készen van a tál és az óra







6 megjegyzés:

evikusz írta...

Továbbra is tetszik :)

Nagyon jól néznek ki :)

Most már tényleg leírhatnád, hogy konkrétan hogyan csináltad, milyen alapanyagokat használtál (Tiffany üvegen kívül) :)

Persze csak, ha nem titok :)

Edo írta...

Szia!
A Tiffany készítést tanfolyamon oktatják;)
Ha leírom, hogy miket használtam akkor tudni fogod, hogyan kell elkészíteni??
Kell üvegvágó, csiszológép, különböző törőfogók, rézfólia, amit a már megcsiszolt üvegdarabkákra ragasztasz, forrasztópáka, patina. Kell még egy olyan hely, ahol pattoghatnak az üvegdarabok a vágásnál;))
De ha komolyan érdekel, szívesen leírom Neked részletesen .

Unknown írta...

Szia Edo!
Milyen sokoldalú vagy! Nagyon szép! Én is kitanultam ezt a szakmát. És imádom is, de sajnos nagyon régen üvegeztem. Lapulnak a szebbnél szebb üvegek az ágyam alatt, és ilyenkor mindig eldöntöm, hogy újra hozzákezdek. Megkérdezhetem, hogy mire rögzítetted a tálat? Lámpa búra alapra? Gratulálok! Gyönyörű lett!

Berjo írta...

Tényleg nagyon sokoldalú vagy, és csodás holmik kerülnek ki a kezed alól. A táskáid is nagyon szuperek!!

Edo írta...

Köszi Szépen!!
Van egy üvegtálam, arra rajzoltam a mintát, (saját ötlet;)) Még nem csináltam ilyen domborút;)) csak síkbeli dolgokat.

evikusz írta...

Na most tévedtem erre megint :)

Köszi a leírást!

Azt hittem, ez is csak amolyan gyorsan és könnyen elkészíthető valami, mint amiket a Praktika magazinban is szoktak mutogatni :)

De ez így egész komolyan hangzik :D
Nem hinném, hogy csak azért, hogy kipróbáljam belevágnék... Azért köszönöm a felajánlást! :)